Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw
Persoonlijke ervaringen, observaties, nieuws en leuke anekdotes over klantgericht ondernemen in de praktijk.
De "klant centraal" wordt voor veel organisaties steeds belangrijker om ook in de toekomst succesvol te kunnen zijn. Als adviseur help ik organisaties om marktgerichter en klantgerichter te ondernemen. Hier schijf ik regelmatig over mijn ervaringen met klantgericht ondernemen en klantgerichte marketing. De ene keer vanuit mijn rol als consument, de andere keer vanuit mijn rol als adviseur.
Mvg, Sjors van Leeuwen,
Auteur van de boeken 'CRM in de praktijk', 'Zorgmarketing in de praktijk' en 'Het Marketingwiel'.
De "klant centraal" wordt voor veel organisaties steeds belangrijker om ook in de toekomst succesvol te kunnen zijn. Als adviseur help ik organisaties om marktgerichter en klantgerichter te ondernemen. Hier schijf ik regelmatig over mijn ervaringen met klantgericht ondernemen en klantgerichte marketing. De ene keer vanuit mijn rol als consument, de andere keer vanuit mijn rol als adviseur.
Mvg, Sjors van Leeuwen,
Auteur van de boeken 'CRM in de praktijk', 'Zorgmarketing in de praktijk' en 'Het Marketingwiel'.